Turistande gör en trött

Oj oj oj, jag är glad att jag inte är min kusin och arbetar som reseledare. Jag har haft fyra intensiva dagar med min familj och är helt slut. Det är tur att jag inte jobbar idag för jag behöver vila mig efter mina fyra semesterdagar :P. Vi har gått timtals, ätit monstruöst, shoppat och druckit alldeles för mycket vin för plånboken. Men kul har det varit. De hade dock behövt vara här i en vecka för att hinna med allt de ville. Men de får helt enkelt komma tillbaka.

Wille och mamsen fick jag och Tina tillslut köra runt i skottkärror längs gatorna för vi gått så mycket. Okej jag kanske överdrev lite. Men jag tror att alla som åker till London får ont i fötterna, de hör liksom till. Vi har varit och kollat på de stora turistgrejerna, vart på husesyn, ätit och druckit gott, shoppat, vart på underbar musikal och skrattat mycket. Tina har även lyckats bli attackerad av en skata. Hoppas hon bara inte blir avskräckt från att använda bling bling i framtiden.

London är fortfarande vårigt, soligt och fint. Just nu blåser blad från körbärsträden runt på gatan utanför starbucks. En kvinna bredvid mig sitter i en kortärmad skjorta som hon nyss gick omring i utomhus. Jag gillar verkligen våren i London och jag älskar den i Stockholm. Så jag känner mig dubbelt lyckosam som kommer att får uppleva den i båda städerna.

Imorgon ska jag ta mod till mig och säga upp mig från mitt jobb. Då får vi se hur arg han blir och jag får reda på om han vill att jag slutar omedelbart eller om han vill att jag arbetar en vecka till. Jag hoppas han vill att jag jobbar kvar en vecka till men jag förstår om han inte vill det. Jag kan roa mig vilket som =).

Jag lägger upp lite bilder senare i veckan så ni får något rolig att titta på ;).

Hoppas alla mår bra och att era körsbärsträd börjar blomma snart också!
Kraaamkalas Stina

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hoppas han inser sitt eget bästa och inte släpper dig förrän om en vecka! =) Saknar er båda här hemma, vår jobbhelg är inte lika mysig när vi inte är hela gänget:D

2011-04-04 @ 18:47:59
URL: http://dearjessies.blogspot.com
Postat av: Mamsen

Tack för en underbar "semester"! Jag längtar redan tillbaks! Tyvärr så är det gråbrunt och lerigt här hemma, men jag såg en bit av solen från fönstret i jobbet! Du får lite "plåster till plånbokssåret"!

Gör något roligt med Sebbe! Kramar till er Båda!

Från mätt, trött och inte minst BELÅTEN Mamsen

2011-04-04 @ 19:46:49
Postat av: elin

modigt att säga upp dej, hoppas det går bra! har du nått annat jobb redan? eller ska ni hem nu? i påsk va det va?

fy fasen vad kul med besök, jag ser fram emot bilderna! ta hand om dej, och jag hoppas vi kan skyla snart! stor kram till dej!

2011-04-04 @ 23:19:08
Postat av: Bitte

Åhh mitt älskade London, jag är lite avis (läs mycket) av att ni får möta våren i London :-), men samtidigt ser jag fram emot att få hem er. Det ska bli sååååå kul att ses igen.



Kram Bitte

2011-04-07 @ 20:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0