Gårdagen i bilder

London har 3 stycken centrala IKEA, ett av dem blev besökta av stina och sebastian idag.
Det kändes bra att få sig en dos sverige så att säga. Har faktiskt längtat att få åka till IKEA, för på något konstigt sätt så känns det verkligen svenskt att spatsera längst de långa designade rummen, köken och sovrummen. För ett tag kändes en blå-gul puls strömma genom hjärtat och jag kände mig glad. Det kanske låter lite löjligt men jag känner mig trygg i IKEAs varuhus när jag är utomlands, och jag skulle kunna gå där en hel dag och bara drömma mig bort, och kanske längta hem en smula också.

I centrala London finns också en stadsdel som heter China Town. Det chinesiska nyåret firas nu den 4:e Februari och här ser ni några bilder som jag tod igår på promenaden genom China Town.

Astrid, din förfrågan om bilder på lägenheten och omgivningen ska jag försöka fixa såklart. Känner mig verkligen nöjd med East Indin. Bilder kommer! =)

//Sebastian








































//Sebastian

Kommentarer
Postat av: Bea

Ni är så fina! Saknaden är stor.. Ta hand om varandra. Kram.

2011-02-02 @ 07:36:07
Postat av: Anonym

Hej mina Vänner

Vilka härliga bilder. Låter som om allt börjar mer och mer falla på plats. Roligt att vara med på era upplevelser. Idag i Svedala känns det som om våren kan tänkas anlända snart. Härlig sol och takdropp.

Saknar er.

Kramar i massssor..................... /Astrid

2011-02-02 @ 13:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0