Tack för födelsedagsgratulationerna! =)

Hej allihop!
Kul att så många vill att jag ska skriva. Tiden har helt enkelt inte funnits tidigare, främst pga mitt nya jobb som bokstavligen tagit musten ur mig den senaste veckan. Mer omdet senare.

Först vill jag säga tusen TACK till alla som gratulerade mig på min födelsedag! Det värmde mig att höra att ni tänker på mig. Sedan vill jag också tacka de fina personerna som ville fira min fina födelsedag med tårta, italiensk mat och engelska drinkar.

Inte dåligt att bli väckt av tårta på morgonen. Jag blev överraskad och sååå glad såklart =) TACK Johan och Stina!


Därefter turistade vi ordentligt i den berömda Camden Market, som avslutades med en hejdundrans Thai-buffe MED GLASSMASKINS-BUFFE!!  =D

På kvällen bar det av mot Zizzi vid teatergatan The Strand där jag hade bokat ett bord för 7 pers.
Vi hade en riktigt trevlig kväll med Ebba och Will där språk och kulturer möttes i en härlig blandning. Will är ebbas manusskrivande pojkvän fron Camebrigh som talar med en perfekt British accent där jag verkligen får öva mina språköron.




Återkommer ikväll med ett helsidesinlägg angående mit (såkallade) jobb. Har lite att berätta där minsann.

Nu blir det mingel med Ingela och sedan gratis bio med Stina. Jag väljer att utnyttja min enda lediga dag i veckan istället för att ligga hemma och vila, vilket kroppen och knoppen nog skulle föredragit idag. Det blir nog super =)

Hörs snart!

//Sebbe


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina, fina Sebastian!!!

Skickar dig en stor födelsedagskram i efterskott.

Jättefin gruppbild på er fem.

Här är det bara fint, solen skiner och jag mår kanon.

Hela MS Visby-båten full med grattis-kramar till dig.

2011-02-16 @ 10:00:44
Postat av: Anni

Härligt att se era glada ansikten. Underbart att få leva i ett tidevarv där tekniken gör det möjligt att vara nära fast ändå inte. Ni finns i mina tankar. Kramar till er alla och tänk när ni möter bitchen: "Jag är glad att jag inte är som hon".//Anni

2011-02-16 @ 16:21:15
Postat av: Anne-Marie

Wow... skulle gärna velat vara med runt det runda bordet!! Kram

2011-02-19 @ 00:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0