Hipp Hurra för namnsdags pojken

Idag firar vi Sebbelicious namnsdag med pompa ståt =D. Vi firar med allas vår underbara favvokaffe på starbucks och en muffins med ljus i. Han är en riktigt fin vän, igår hängde min mungipa lite men han peppade mig så fint att nu känns livet mycket bättre =D. Så idag hurrar vi för Sebastian för att han är så underbar!

Vi ska även fira ikväll för att jag slipper ur min ljusblåa bur. Eva messade mig igår och vi får flytta in ikväll :D. Så jag ska fläta mig en riktig rapunzelfläta, svinga den nedför våningssängen och rymma från hostellet till East India =D.



Kraaamkalas
Stina

PS. Tycker jag har fått lite napp på annonsen om barnvakt till Sebbe, mamma är inte riktigt kvalificerad. Sorry mamsen men ditt lokalsinne är inte på topp, Puss! DS

Kommentarer
Postat av: Pirjan

GRATTIS SEBASTIAN!! Roligt att ni kan flytta redan idag!

2011-01-20 @ 11:51:49
Postat av: sebastian

TACK Pirjo =)

Ta en skål med Bosse för mig ikväll ;)

2011-01-20 @ 15:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0