Huvudet hänger inte alltid med

Idag var det enda jag behövde göra var att inte glömma passet och vara vid jobcenter för min intervju klockan 13:35. Självklart glömmer jag mitt pass, får skynda mig hem och hämta det, från city till east india och sen till job center i gud vet vart. Jag sprang genom gatorna och när jag kommer fram är klockan bara 12:35 och jag är en timme för tidig. Jag har varit lite galen crazy de senaste dagarna, lite mycket i huvudet.

Sebastian har idag tagit kulturen dit han kommer. Han skulle tacka en av våra nya roomisar för att hon var så snäll och visade runt oss lite i köket, så han förde ihop sina händer och bugade. Hon är kines och han gjorde det japanstile =). Jag tror hon blev lite rädd för hon försvann väldigt fort efter det. Men han kommer charma tillbaka henne imorrn säkert. Hon heter Melody (kommer inte ihåg hennes kinesiska namn) och den andra heter Lucy.

Imorrn behövs det storstädas tyvärr men det känns alltid bättre efteråt.

Sov sött!
Kraaamkalas Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0