Jag - inneboende i världsmetropolen, är det sant?

Jag ligger i sängen i den nya lägenheten, det luktar kinesmat och jag hör DLRtåget susa förbi. Det känns surrealistiskt att vara här, jag Stina inneboende i världsmetropolen London. Det kändes lite läskigt att åka hit utan Sebbe som stannade kvar en natt till hos sin kompis men nu känns det så bra. Bara själva grejen att få bädda med mina lakan var helt underbart. Ljudet från tåget e bara mysigt och det känns som om jag kommer sova sött i natt. God Natt mina fina vänner och familj!! Kraaamkalas Stina

Kommentarer
Postat av: Bitte

ÅHHH Stina-Fina vad härligt att få ligga i en egen säng i ert egna rum i ....... LONDON!!!!



Du anar inte hur mycket jag skulle vilja vara där hos er i min Favvo stad. MMMmmmmmm Starbucks, Soho, Leicester Square, mm mm (har ni inget att göra en dag ta en sväng till London Zoo)



Ta hand om varandra och ge varandra en kram från mig



Bitte

2011-01-21 @ 10:25:14
Postat av: Heidi

Hej Stina Och Sebastian!

Stort grattis till Er båda i eran lycka att ha hittat en lägenhet så pass snabbt! Kul, tycker jag! Och till dig Sebastian ett stort Grattis på din namnsdag i efterskott! "Gute Wunsche kommen nie zu spät!

Kram till Er Båda en en riktig trevlig helg i era nya 4 väggar!

Heidi Paidi!

2011-01-21 @ 11:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0