London square eyes

Nu sitter vi här några timmar senare med fyrkantiga ögon och linserna har nästan skrumpnat ihop. Vi har varit så duktiga idag, jag kan faktiskt känna smaken från våra trästolar. Jag har pratat med jag vet inte hur många människor idag, vi har mailar och sms:at. Vi har fått lite napp men denna kväll ska vi i alla fall bara iväg på en visning. Vi ska vara lika duktiga imorgon.

Så nu drar vi iväg till Limehouse med ett solskensleende och ska charma våra förhoppningsvis nya roomisar.

Oliiiiiidligt spännande!

På återseende
Kram Stina


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej mina "turtelduvor!

Oj, vad roligt att läsa om "era äventyr"! Ni har en kämpargeist utan dess like och det kan enbart resultera i "a dream", förhoppningar och upplevelser som ververkligar sig "soon or later"! Jag är med är på resans väg med positiva tankar, affirmationer och min kärlek till Er! All lycka - älskar ER! Mammis o till "en kvinna" och "en älskade vän"!

2011-01-14 @ 18:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0