Rubriklöst och ganska innehållslöst

Livet på hostellet kan vara komplicerat. Imorse checkade jag ut och checkade in på samma minut men ändå hann någon ta min säng, de har gjort det lite mer komplicerat än vad det behöver vara. Jag var tvungen att ta ur alla mina grejer ur rummet, släpa ned dem till lobbyn, checka ut, checka in, få samma rum som innan och släpa upp alla grejer igen :P. Jag fick lämna de säkra markerna och flytta upp till våning 2 men det känns bra och jag fick nya lakan.



Idag har jag inte gjort så mycket, vi har bara gått runt i stan lite, fikat och fixat CV:et. Det blev en liten visit på Primark också men jag var så trött och det var så mycket folk där att det verkligen bara var en snabbvisit.

Jag har äntligen lyckats få WIFI:et på hostellet att fungera i min mobil så tyvärr kära läsare så blir ni inte av med mitt skrivande ändå =D.

Imorrn är det biblo, jobbsök och fixa national insurance number. Vet inte riktigt vad det är, men det låter viktigt och det har något med skatten och göra. Så jobb, jobb, jobb är det som gäller.

Kraaamkalas på er!
Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0