Stina Stortrut Slutar Sällan Snacka


Idag är jag glad, jag hade en väldigt lyckad intervju, min manager heter Shane är supertrevlig och han ringde mig för några timmar sedan och erbjöd mig jobbet. Jag skojade med mina roomisar nyss och sa att han nog bara erbjöd mig jobbet för att jag aldrig slutade snattra och ville bli av med mig :P. Det enda han hade att säga under intervjun som lät negativt om mig var att jag nog är överkvalificerad. Hahaha trodde aldrig någon skulle säga det om mig :D. Så på fredag börjar jag mitt nya jobb på biografen VUE mitt i smeten på Leicester Square som alltiallo. Spännande ska det bli, jag lär ju få jobba vid en premiär någon gång :).

Har idag försökt fixa bankkonto men det visade sig vara komplicerat men tackvare min supermamma börjar det lösa sig :). Jag börjar bli skyldig henne många flaskor balsamvinäger nu... PUSS på dig mamma. Du får gå på gratis bio i alla fall!!

 Kraaamkalas Stina


Kommentarer
Postat av: MammaMuu

Tills i morgon behöver supermamma Post Office name, full address and postcode of the postoffíce!!! Annars!!!

2011-01-25 @ 22:42:16
Postat av: Helena

Åhh, grattis lilla skrutt! Gud vad kul! Jag vill komma i April! Åh vad ja vill komma i April!

2011-01-26 @ 17:38:31
URL: http://initialshe.blogspot.com/
Postat av: Ulf

Jätteroligt Stina ett stort grattis till jobbet.

2011-01-26 @ 18:30:29
Postat av: Ulf

Jätteroligt Stina ett stort Grattis till jobbet.

2011-01-26 @ 18:31:35
Postat av: Ulf

Jätter roligt Stina ett stort Grattis till jobbet.

2011-01-26 @ 18:32:32
Postat av: Tina

Appropå jobb. Jag funderar på hur jag ska göra i sommar. Dg / sommarlov... dg/sommarlov.... hmmm

Vad tycker du? :)



Städa på! Du kommer bli inhyrd som städerska i Willes o mitt hus nu när vi sett vad du går för.

Räkna med det ;)

Jobba lugnt

2011-01-26 @ 21:22:05
Postat av: Bitte

Åhhh Stina-Fina, STORT GRATTIS till jobbet mitt i biosmeten, vad roligt. Det är så himla roligt att gå in och läsa i er blogg. Possitivt :-) alltid!



Sköt om er och ge varandra en kram från mig.



Bitte

2011-01-27 @ 10:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0