Harrison Fordilicious

Väderrapport London Torsdag 13 Januari - Dag 4

Det är mulet och duggregnet hänger i luften, det är ca 12 grader och jag har min vårjacka på mig. Jag har inte ens använt min vinterjacka här så jag håller på att planera i smyg vems väska jag ska smyga ned den i när de kommer och hälsar på.

Jag kan rapportera att vi har blivit bekanta med Harrison Ford. Eller bekanta och bekanta men vi kan väl låtsas i alla fall. Vi var på en promenix vid picadelly circus för någon dag sen och går förbi en massa blixtrande kameror. Vi blir så klart nyfikna och helt plötsligt dyker Harrison Ford upp brevid Sebbes sida, helt otippat. Han var så snygg!!

Vi har än så länge inte varit så duktiga på att laga mat. Vi har fixat egen frukost, lunch och middagen har vi ätit ute än så länge. Den roligaste middagen var nog i måndags, vi var vrålhungriga efter att ha gått upp halv fyra på morgonen och bara ätit en macka vid fem tiden. Så efter att vi checkade in gick vi och skulle äta fish 'n chips. Mannen i butiken frågar om vi vill ha en stor eller liten. Ni skulle ha sett våra ansikten när han kom ut med maten. Vi fick varsin hel fisk, helgalet!! Jag har kort på det som jag kan lägga upp senare.

Nej nu måste jag sätta igång och jobba här, Sebbe sliter på här brevid medan jag roar mig. Han har för övrigt överlevt natten. Han såg lite sjösjuk ut när han lättrade ned från tredje våningen men han lever i alla fall. Det blir bättre i natt i alla fall för det var några som checkade ut i morse. Vi lyckades sno deras sängar närmare golvet och Sebbe kan äntligen ta av sig säkerhetslinan.

Hej Svejs mina fina vänner och familj!
Kraaamkalas
Stina 

Kommentarer
Postat av: Anni

Har jag förstått det rätt: Harrison Ford dök upp men det var Sebbe som var snygg, eller?

2011-01-13 @ 16:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0