Så skimrande var aldrig havet

Idag har det varit storstädning, vi har skurat, skurat och skurat. Men det känns så otroligt skönt att det är rent i alla fall och jag har hängt in mina kläder i garderoben och ställt undan väskorna. Ikväll ska jag njuta av att få vara lite ensam. Jag tycker det är superkul att bo med Sebbe såklart men det ska bli mysigt att få laga lite mat, äta lite godis, måla naglarna, drinka ginger beer och läsa bok för sig själv.

Imorrn vet jag inte riktigt vad som står på schemat, får se vad jag hittar på. Jag är väldigt nyfiken på området dock så jag tänker nog ta en långpromenix och se mig mer omkring. Sen är det nog jobbsök igen.

Här kommer lite bilder från senaste tiden =D.

By the way; jag delar tydligen rum med Tommy Körberg aka hypokondrikern number 1. Sebbe har tagit en hel låda full med alla hans piller för alla delar inuti och utanpå kroppen. Jag ska köpa en gasmask till honom i födelsedagspresent så kanske han inte är så nojig =D. Om det var möjligt skulle han nog slänga ut mig och fylla tomrummet med nya förskylningspiller. 

Kraaamkalas
Stina








Kommentarer
Postat av: Helena/Esbjörn/Tanja/Prinsessan

Åhh vad fint Stina! En Londonblogg av min finaste fillidutt! jag saknar dig massor! Men du verkar leva loppan! Schyssta gummihandskar! :)

Hoppas ja kommer och hälsar på! Snart pratar ja danska också! Har även lärt mig lite afrikanska på sistone!

Det tar sig sa flickan! PUSS

2011-01-22 @ 17:45:21
URL: http://initialshe.blogspot.com/
Postat av: Pernilla

Nu luktar det gott och är skinande rent tack vare två storstädare :)



Kramis

2011-01-22 @ 18:14:26
Postat av: Pirjan och BoL

VAU!!!! Stina ,det tar sig! Trodde inte våra ögon! Njut av kvällen! Älskar Dig! Mor och Far

2011-01-22 @ 18:33:42
Postat av: Oliver

Förstår dig Stina kan inte vara lätt att vara med sebbe hela tiden ;) När ska Sebbe börja skriva inlägg egentligen? Ha det! Puss Puss

2011-01-23 @ 11:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0