"undvikdettatillsjordengårunderlista"

Idag har jag gjort något som jag aldrig trodde jag skulle göra. Jag har haft det på min "undvikdettatillsjordengårunderlista" sedan flera år tillbaka. Jag har alltid haft en självisk plan, mål att sträva efter och planer att utföra men idag gick allt om intet. Okej nu är jag värsta dramaqueen men det e bara en av mina många underbara egenskaper. Idag har jag varit HEMMAFRU, oh my lord säger jag bara. Jag har plockat undan, sorterat tvätt, tvättat, lagat mat och diskat. En helylle hemmafru alltså. Inget emot hemmafruar, jag har all respekt och stor tacksamhet för det. Jag hade världens underbaraste uppväxt tack vare det. Men jag har aldrig sett mig som någon som ens kommer att ha en familj. Jag har alltid tänkt mig att jag ska fokusera på jobb, jobb och jobb. Men här i London vart jag visst hemmafru :P.



Nä men skämt o sido jag har ägnat hela dagen också till att signa in mig på jobbsajter och lämnat CV och fyllt i blanketter. Jag har känt mig riktigt produktiv, har säkert skickat iväg 50 CV:n eller nåt. Så idag har varit en mycket bra dag och jag gjorde supergod mat nyss som blev klart godkänd. Det blir till och med matlåda till imorrn.

Så vad händer där hemme då gott folk? Något nytt? Något nytt på jobbe?

Kraaamkalas på er allesammans!
Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0