Skilda världar "the chinese version"

Livet utan teknik i vår lägenhet har öppnat oanade dörrar för både min och Sebbes fantasi. Jag har till exempel satt upp ett inspirationsmontage av fina bilder på en av våra väggar. Där uppe finns färger som får hjärnan att tänka till, snyggaste klackarna för en outfits inspiration, Judy Garland, Grace Coddington, George Harrison och en massa massa mer. Jag e riktigt nöjd faktiskt och kikar alltid på den när inspirationen har hamnat nere på kylgrader.

Sebastian använder sig av en annan teknik. Teaterapa som han är har han skaffat oss vår alldeles egna såpopera. Ena tjejen vi bor med har tydligen både pojkvän och älskare. Sebastian illustrerar mästerligt för mig då jag alltid missar de avgörande grälen och intrigen bara tätnar och tätnar. Detta är faktiskt sant, vi har andra vittnen. Hur skall detta sluta? Vem ska hon välja? Vems är bebisen i tvättkorgen? Vad har Chang i bakfickan och vem är det som gömmer sig i garderoben? To be continued!! Missa inte de sista avgörande avsnitten... okej nu överdrev jag kanske lite =)

Och tillbaka till verkliga livet...

Så vi klarar oss ganska bra utan internet en jag saknar skype och en filmkväll då och då. Fast vi har ju alltid gratis bio såklart så det är inte så synd om oss.

På torsdag kommer lilla mamsen, Wille-wurt (min bror) och Tina-Fina (min "svägerska"). Det ska bli sååååå kul och jag har tagit ledigt alla dagar de är här. Alla dagar är nästan planerade, både de, jag och Sebbe kommer vara helt slut när de åker hem. Det ska bli sightseeing, musikal, mat, vin, shopping, muséum och husesyn. När Sebbe jobbar ska vi våldgästa hans restaurang och vara odrägliga kunder som kräver mycket, äter massor men ger mycket dricks =D. Jag ser så mycket fram emot det.

Hoppas allt e fint därhemma och tack för alla fina kommentarer!
Kraaamkalas Stina

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Hello London,we are ready!! See you on Thursday S+S!

Fish and chips and gingerbeer! Bookstore and London Eye and Musical and Piccadilly Circus and Shopping!

we will do it ALL!!!

2011-03-28 @ 21:05:44
Postat av: Lotta

Hello!



Vilken tur att Din mor kommer och ser till att Ni sköter Er! He, He!!! Ät en bit för mig med, det låter jätte smaskens!



Ha en trevlig vecka!

L8

2011-03-29 @ 09:45:50
Postat av: elin

Pirjan!!! du har ju blivit helt galet internationell, din kommentar är ju underbar!! =) jag hoppas ni får det riktigt riktigt bra, ta massa bilder! varför ska inte bosse till london? o emil? ta hand om er o njut njut njut!! stor kram från elin

2011-03-29 @ 19:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0